Μπορεί η δημιουργία ενός e-shop να ωφελήσει την επιχείρησή σας;
Εδώ στην Web-Core Internet Services πιστεύουμε ακράδαντα πως ΝΑΙ!
Διαβάστε παρακάτω την λίστα με τους 7 λόγους για τους οποίους η δημιουργία e-shop από την Web-Core Internet Services, αποτελεί ένα εργαλείο για την εμπορική επιχείρησή σας.
Ένα online κατάστημα έχει πολλά πλεονεκτήματα, είτε χρησιμοποιείται για την πώληση προϊόντων παράλληλα με ένα φυσικό κατάστημα, είτε σαν μία αυτοτελής online επιχείρησ
7 οφέλη από την κατασκευή e-shop για την επιχείρησή σας
- Εξοικονόμηση αρχικού κόστους δημιουργίας καταστήματος. Μικρό κόστος λειτουργίας (μειωμένα γενικά έξοδα):Η δημιουργία ενός e-shop και η συντήρηση του κοστίζει σημαντικά λιγότερο από ένα φυσικό κατάστημα.
- Μεγαλύτερη πελατειακή βάση και γεωγραφική εμβέλεια: Το e-shop σας θα αποτελέσει ένα πρόσθετο κανάλι αγορών, αυξάνοντας τις ευκαιρίες πωλήσεων και σας δίνει την δυνατότητα να προσελκύσετε πελάτες πανελλαδικά. Η επιχείρηση σας λοιπόν μπορεί να γίνει εθνικού επίπεδου ή, ανάλογα με το προϊόν, ακόμα και διεθνούς.
- Αυξάνετε η προβολή της επιχείρησής σας: Με την επένδυση στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και την προώθηση στο διαδίκτυο, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα γίνεται πιο προσιτό στους πελάτες που αναζητούν τα προϊόντα σας.
- Χαμηλότερο κόστος προβολής και μάρκετινγκ με σημαντικά καλύτερη στόχευση: Η προώθηση στο διαδίκτυο μπορεί να στοχεύει με μεγαλύτερη ακρίβεια σε δυνητικούς πελάτες από τη χρήση συμβατικών μέσων.
- Λειτουργία όλο το 24ωρο/7 μέρες την εβδομάδα/365 μέρες το χρόνο: Οι πωλήσεις μπορούν να γίνουν ανά πάσα στιγμή και οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν οπότε επιθυμούν οι ίδιοι.
- Ευελιξία στις προωθητικές ενέργειες: Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να ενημερωθεί άμεσα, ακόμα και σε καθημερινή βάση! Μπορείτε για παράδειγμα να προωθήσετε μια «Προσφορά ημέρας» στην πρώτη σελίδα σας, χωρίς την ανάγκη για ακριβό έντυπο υλικό.
- Βελτιώστε τις προσφορές σας: αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί παράλληλα με ένα συμβατικό σημείο πώλησης. Xρησιμοποιώντας τα δεδομένα που συγκεντρώνετε παρακολουθώντας τις αγορές πελατών.